Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2014 09:21 - Японски минимализъм
Автор: interiorendizain Категория: Бизнес   
Прочетен: 556 Коментари: 0 Гласове:
0



 Представяш ли си да живееш в прозрачна къща с мисълта, че всеки един момент може да те видят какво правиш? Suppose design са разработили подобен проект за своите клиенти от град Хишорима, Япония.
image
Японски минимализъм

Къщата е специално проектирана за семейство с три деца, като най-интересното е, че проектът е реализиран в гъсто населен квартал, а около къщата има 2 плътно залепени други. Къщата от далеч се отличава с необичайната си фасада изпълнена от тънък полупрозрачен материал, който заменя тежките и плътни тухлени стени. Всички стени тук действат като един огромен прозорец, в резултат помещенията са равномерно осветени с дневна светлина без необичайни форми образувани от отворите на прозорците, а декорите в къщата са абсолютно типични за японския минимализъм, на който аз лично съм голям привърженик.

image
Японски минимализъм

 

Макар и да съм силно впечатлен от изпълнението на този проект и гениалната идея, малко би ме смущавало особено вечер всички да знаят в коя стая съм и да ми се вижда силуета?

Източник: Японски минимализъм 



Тагове:   минимализъм,   японски,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: interiorendizain
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 651043
Постинги: 354
Коментари: 5
Гласове: 230
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930