Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2017 18:04 - С О М Н А М Б У Л
Автор: stih4ehubav Категория: Поезия   
Прочетен: 3096 Коментари: 0 Гласове:
-3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 С О М Н А М Б У Л

 

Ще взема мрак от скута на нощта –

бързината вихрена от коня...

На прилепите дръзнал с помощта,

аз дявола с опашката ще гоня!

Не ще ме спре лукавия му смях –

тирадата му от лъжи позната...

В живота толкова злини видях,

от него тиня газих с колената!

Изчадие, в душите ни до днес,

ти мен злощастно изкуши поредно...

Като фантом от вино есенес,

над разума ни радва се поредно.

Аз сомнамбулът бродя в черен мрак,

но съм лишен от твоите съблазни...

Поредно да стоиш зад мене пак

са опити наивни и напразни!

И ето, че настъпи този час,

аз омнамбулът вече се „пробуждам”...

За всички нежелан съм Бонифас,

но други след смърта ти се събуждам.

Рогата ти ще сътворя на прах –

опашката ти във камшик нашарен...

Аз тази нощ за тебе си избрах

и утрото, с успех ще ме завари!

 

 

 

 

 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stih4ehubav
Категория: Изкуство
Прочетен: 447406
Постинги: 444
Коментари: 67
Гласове: 370