Дизайн на търговски център |
Това се получава поради няколко причини, а тези които са най-очевидни са твърде малкото желание за инвестиция от страна на инвеститора и изродената представа на някой архитекти и дизайнери да правят копия или подобни, че почти еднакви „произведения”. Невъзможно е да използваме навсякъде едни и същи материали, похвати и детайли и да си мислим, че всичко е уникално и невероятно.
Дизайн на търговски център |
Най-големият фактор е, че всичко се прави за пари, те винаги стоят в центъра на сцената силно осветени от прожекторите. За да не кажете, че съм твърде песимистичен, ще покажа на какво попаднах днес – LOTTE FITIN, търговски център в Сеул. Архитектът Хен Ким е проектирал изцяло върху основа богат опит от пътуванията по света.
Търговският център е създаден да привлича клиенти не със своите магазини като основна цел, а със своя външен вид и различния дизайн, който предлага. Една добра идея е да вземем пример от тях и да приложим поне една малка част от него тук.